Mijn dier is bij jullie binnengebracht

Wat kan ik doen?

Neem tijdens de openingstijden contact met ons op: 038-4601784.

Indien het spoed is, of op zaterdagavond, of op zondag overdag kunt u het mobiele nummer bellen dat op ons antwoordapparaat staat. Dat is tot ongeveer 21.30 uur bereikbaar.
In andere gevallen dient u het spoednummer niet te bellen, maar zijn wij de eerstvolgende werkdag weer geopend vanaf 9 uur.


 

Zijn er kosten  verbonden aan het ophalen van mijn vermiste dier?

Ja, er worden verblijfskosten in rekening gebracht voor de dagelijkse verzorging van uw dier.
Indien uw dier met de Dierenambulance is binnengebracht, worden deze kosten ook in rekening gebracht.

Het asiel is wettelijk verplicht om dieren te vaccineren binnen een bepaalde termijn. Indien uw dier tijdens het asielspreekuur door de dierenarts is gevaccineerd, worden deze kosten doorberekend. Evenals noodzakelijke kosten als ontworming, ontvlooiing, medische kosten, enz.


Wat moet ik meenemen wanneer ik mijn vermiste dier weer ophaal?

Wij vinden het prettig wanneer u het paspoortje van uw dier meeneemt.
Wanneer uw dier gechipt is, maar de chipregistratie niet op uw naam staat zien wij graag een bewijs dat het dier daadwerkelijk aan u toebehoort.


Kan mijn dier ook bij jullie worden gechipt?

Ja dat kan zeker, wij chippen uw dier dan en zorgen voor de registratie bij een landelijke chipdatabank.
Informeert u hier even naar bij de receptiemedewerkers zodra u uw dier weer ophaalt.